Lufi kór

Melyek azok az, ételek melyek könnyíthetnek a telítettség érzetén és viszonylag gyorsan regenerálják a testünket?

Ha mindenki kibejglizte, lencsézte, „malackodta” , eszegette magát akkor jöhet egy kis gyomorpihentetés? Mindannyiunk életében eljön az a pont, amikor úgy érezzük magunkat, mint egy JÓÓÓL felfújt léggömb, ami csak a pukkasztásra vár, ami ugye jellemzően a Karácsony illetve a Szilveszteri időszak után szokott bekövetkezni, nem tévedek ugye? Az ünnepi időszak elteltével, az a tündéri angyalka, aki a fülünkbe suttog éjjel nappal, is azt üzeni, hogy lazább könnyedebb ételeket vegyünk magunkhoz. Egészségünket és emésztő rendszerünket is figyelembe véve, ha az előző két kérdésre „igen” a válasz akkor most FIGYELJEN mindenki!

Melyek azok az, ételek melyek könnyíthetnek a telítettség érzetén és viszonylag gyorsan regenerálják a testünket?

Például:

  • szénhidrátmentes nassok ( friss zöldségek: paprika, paradicsom, zeller, uborka, savanyú káposzta)
  • gabonák melyek egészséges köretként szolgálhatnak ( hajdina, köles, bulgur, barna rizs, kuszkusz, quinoa)
  • édesítőszerek (méz) a mesterséges édesítők nem ajánlottak mert májkárosítóak.
  • májtisztító ételek (cékla, répa, articsóka, torma, mustár)
  • fehérje bevitel (tojás, tejtermék, sovány sertés és marhahús részek, lazac,
  • tőkehal, makréla, hering, tonhal, csirke, pulyka, liba (bőr nélkül)
  • sok folyadék

 

Szép napot kívánunk! ☺